SPOC (Single-point-of-contact) 

Vores SPOC service indgår ofte som et basiselement i de servicekoncepter, vi sammensætter i fællesskab med kunden.

Uden SPOC aftale skal virksomheder ofte kontakte mange forskellige leverandører i forbindelse med support- og maintenance opgaver. Producenter har forskellige vilkår for garanti og support. Det kan være noget af en opgave, at fortolke og leve op til disse vilkår.

Som en del af en SPOC aftale tager vi netop hånd om kontakt til alle leverandører, herunder også al det praktiske arbejde, der er forbundet med forsendelse, opfølgning, returnering,  og rapportering.

Kombineres SPOC service med vores Service Management får virksomheden en portal med en unik og realtime indsigt i alle åbne opgaver (tickets og requests), ligesom denne portal også kan anvendes til at registrere nye opgaver.    

 

Kontakt os:

Kontor

NEISA Denmark A/S

Roholmsvej 10R 2620 Albertslund

Teglbækvej 8, 8361 Hasselager

CVR 78731311

Åbningstider

Mandag-Fredag: 8.00 - 16.00
Lørdag-Søndag: Lukket

Telefon