Overdrag administration af IT-service til Neisa. Vi kalder der SPOC.

Er du træt af at skulle kontakte forskellige service udbydere, når dit udstyr går i stykker? Svaret er SPOC.

Slip for det administrative og lad Neisa håndtere IT-service af dine IT-enheder. Vi kalder det SPOC (Single Point Of Contact).

Servicen indeholder:

  • Neisa tilbyder at agere SPOC (Single Point Of Contact) og forestå det administrative omkring IT-service – herunder garantireparation og service-aftaler – af dit IT udstyr.
  • Som kunde kan du blot fejlmelde til Neisa’s HelpDesk, som vil håndtere håndteringen af reparationen uanset hvilket mærke PC, Print eller mobil enhed I måtte have, eller om produktet er tilmeldt en serviceaftale, skal repareres under garantiaftale eller vi skal afgive tilbud på reparation.
  • Du får adgang til en online fejlmeldingsformular, som er nem at udfylde. Herefter tager vi over.

Bemærk:

Da Neisa er autoriseret på nedenstående producenter, behøver I ikke tilkøbe SPOC til deres udstyr, da disse vil blive håndteret via Neisa som en del af vores aftale med producenterne!

  • Lenovo
  • Think PC og Laptop
  • Lenovo Server, IBM server
  • Lexmark Print
  • Toshiba POS
  • Toshiba Print
  • Philips TV
  • Sharp TV
  • Prosonic TV
  • Blaupunkt TV

Du betaler kun 10 kr. per PC per måned.

Vederlaget for servicen dækker alene det administrative i reparationsforløbet.

Enheder under garanti vil bliver håndteret af Neisa eller en certificeret underleverandør.

Ved enheder uden for garanti vil Neisa fremsende tilbud til godkendelse.

Neisa forbeholder sig retten til at benytte underleverandør i forbindelse med reparation.

Alle reparationer sker i overensstemmelse med den SLA, som er bestemt af producent

Neisa påtager sig intet ansvar for backup, reetablering eller overførsel af data