ServiceNow hjælper virksomheden med at strukturere data og arbejdsgange

Erstat ustrukturerede arbejdsmønstre med intelligente og automatiske arbejdsprocesser

Din virksomhed skal agerer hurtigt, men manglende processer i eller på tværs af afdelinger forhindre dette. ServiceNow erstatter  ustrukturerede arbejdsmønstre med intelligente, automatiske arbejdsprocesser, således at IT, HR, sikkerhed, kundeservice og alle i virksomheden kan arbejde sammen. Reducer forsinkelser og anvend korrekt data – hvilket resulterer i større kundeloyalitet, større arbejdsglæde og bedre effektivitet.

ServiceNow er et sofistikeret og fuldt ud konfigurerbart Service Management værktøj – placeret i skyen.

Værktøjet tilbyder mange konfigurations- og rapporteringsmuligheder, og giver mulighed for at styre og rapportere IT-funktioner i et komplekst IT-miljø. Dermed kan IT-afdelingen arbejde effektivt og imødekomme agilitets-, dokumentations- og funktionalitetskrav fra forretningen. Giver et fuldt overblik over processer og infrastruktur.

Følgende forretningskritiske områder understøttes (alfabetisk og med engelske fagudtryk):

  • Change Management
  • Configuration Management
  • Incident Management
  • Knowledge Management
  • Problem Management
  • Release Management
  • Request Fulfillment
  • Service Level Management
  • Servicekatalog

Her er en kort introduktionsvideo:


Neisa er jeres “Trusted Advisor” og rådgiver. Vi hjælper Mindre og Mellemstore virksomheder med at implementere ServiceNow, således at de får en mere sammenhængende og overskuelig forrentning. Samtidig gøres virksomeheden klar til vækst uden at miste kontrollen over processer og blive ramt af uhensigtsmæssige og dyre arbejdsrutiner.

Efterlad en kommentar





%d bloggers like this: