Remote Support

 

Med IT opkobling til endpoints (PC – Tablet – Smartphones) løser vi mange opgaver remote. Det giver kvikfix og dermed høj kundetilfredshed.

Opkobling kan enten ske lejlighedsvis – via teamviewer eller etableret permanent som et element i en samlet endpoint management løsning.

Remote support er også proaktiv. Vi kan simpelthen forebygge opkald til ServiceDesk før behovet opstår ved at løse potentielle problemer – f. eks. ved patch opgradering.

Remote support broadcaster også servicemeddelelser til brugergrupper. En lille besked popper op på skærmen med information om problem – og ikke mindst forventet løsningstid – Det er guld værd, at blive orienteret på denne proaktive måde.

Download teamviewer her: 

Windows: https://download.teamviewer.com/download/version_12x/TeamViewerQS.exe

MAC: https://download.teamviewer.com/download/version_12x/TeamViewerQS.dmg

 

Kontakt os:

Kontor

NEISA Denmark A/S

Roholmsvej 10R 2620 Albertslund

Teglbækvej 8, 8361 Hasselager

CVR 78731311

Åbningstider

Mandag-Fredag: 8.00 - 16.00
Lørdag-Søndag: Lukket

Telefon