Remote Support

 

Med IT opkobling til endpoints (PC – Tablet – Smartphones) løser vi mange opgaver remote. Det giver kvikfix og dermed høj kundetilfredshed.

Opkobling kan enten ske lejlighedsvis – via teamviewer eller etableret permanent som et element i en samlet endpoint management løsning.

Remote support er også proaktiv. Vi kan simpelthen forebygge opkald til ServiceDesk før behovet opstår ved at løse potentielle problemer – f. eks. ved patch opgradering.

Remote support broadcaster også servicemeddelelser til brugergrupper. En lille besked popper op på skærmen med information om problem – og ikke mindst forventet løsningstid – Det er guld værd, at blive orienteret på denne proaktive måde.

 

 

 

Kontakt os:

Kontor

NEISA Denmark A/S

Roholmsvej 10R 2620 Albertslund

Teglbækvej 8, 8361 Hasselager

CVR 78731311

Åbningstider

Mandag-Fredag: 8.00 - 16.00
Lørdag-Søndag: Lukket

Telefon