1. Level ServiceDesk
Level 1 support kan altid kontaktes – uanset problem. Det giver tryghed, at man ikke “lander mellem 2 stole” eller blot bliver sendt videre.
Level 1 supporten primære opgave er hjælp til de mange grundlæggende spørgsmål omkring IT adgang. Vi har altid vores mission i baghovedet – Vi sikrer brugere effektiv og pålidelig adgang til information. I praksis hjælper vi med adgang til mail – web – print – Cloud – applikationer – mv.
Vi tilbyder forskellige Service Levels (SLA) tilpasset det konkrete behov. Det skaber tilfredshed, når man som kunde kan vælge mellem forskellige åbningstider eller reaktions- og løsningstider – alt afhængig af hvor kritisk problemet er.
Vi taler dansk og engelsk. Vores ServiceDesk er placeret i Danmark, Albertslund.


Kontakt os:
Kontor
NEISA Denmark A/S
Roholmsvej 10R 2620 Albertslund
Teglbækvej 8, 8361 Hasselager
CVR 78731311
Åbningstider
Mandag-Fredag: 8.00 - 16.00
Lørdag-Søndag: Lukket