1. Level ServiceDesk 

Level 1 support kan altid kontaktes – uanset problem. Det giver tryghed, at man ikke “lander mellem 2 stole” eller blot bliver sendt videre.

Level 1 supporten primære opgave er hjælp til de mange grundlæggende spørgsmål omkring IT adgang. Vi har altid vores mission i baghovedet – Vi sikrer brugere effektiv og pålidelig adgang til information. I praksis hjælper vi med adgang til mail – web – print – Cloud – applikationer – mv.

Vi tilbyder forskellige Service Levels (SLA) tilpasset det konkrete behov. Det skaber tilfredshed, når man som kunde kan vælge mellem forskellige åbningstider eller reaktions- og løsningstider – alt afhængig af hvor kritisk problemet er.

Vi taler dansk og engelsk. Vores ServiceDesk er placeret i Danmark, Albertslund.  

 

Kontakt os:

Kontor

NEISA Denmark A/S

Roholmsvej 10R 2620 Albertslund

Teglbækvej 8, 8361 Hasselager

CVR 78731311

Åbningstider

Mandag-Fredag: 8.00 - 16.00
Lørdag-Søndag: Lukket

Telefon