Service desk

Altid dansktalende - smilende - kompetent og nærværende personale. Du kan spørge om hvad som helst. Måske kan vi ikke svare på alt - men vi sender dig ikke bare videre - vi holder fast og følger op på din forespørgsel

 

 

Løsningen omfatter alle elementer, som man kan forvente løst af en 1. level ServiceDesk, såsom hjælp til win, ios, office 365, web, o.m.a.

 

Der er mange varianter. Vi har kategoriseret og specificeret dem i: Essentials – Advanced – Ultimate. 

  

Siden starten  i 1985 har Neisa haft fokus på at tale med IT brugere – uanset brugernes erfaringsniveau og uddannelsesniveau. Derfor kan du trygt kontakte vores ServiceDesk.  

Kontakt os:

Kontor

NEISA Denmark A/S

Roholmsvej 10R, 2620 Albertslund

Teglbækvej 8, 8361 Hasselager

CVR 78731311

Åbningstider

Mandag-Fredag: 8.00 - 16.00
Lørdag-Søndag: Lukket

Telefon