Vores mission er at…
Sikrer virksomheder effektiv og pålidelig adgang til information.
IT-service udgør kun en lille del af den samlede driftspris på virksomhedens IT-løsning. Til gengæld har IT service og support en forholdsmæssig stor værdi. For hvad koster et IT-nedbrud, – for medarbejderen, for virksomheden og ikke mindst for jeres forretning? Jeres IT er og bliver en forretningskritisk faktor!
Serviceaftale – fast pris pr. md., og ingen uforudsete udgifter
Neisa tager et kig på jeres nuværende og fremtidige service-behov. Vi tilbyder en service-løsning, der kommer 360 grader rundt om virksomhedens IT-løsning. Hos Neisa har I én fast servicepartner, der håndterer alle jeres henvendelser vedr. IT-service og support.
Ved at indgå en serviceaftale med Neisa får I en skræddersyet og økonomisk attraktiv løsning, der imødekommer jeres krav til hardware service:
- SPOC – Single Point of Contact
- Kort tilkaldetid
- A+ certificerede tekniker-kompetencer
- Samarbejdsaftaler med førende producenter
- Reservedelslager
- Landsdækkende service
Serviceformer
- Serviceaftale
- Garantireparationer
- Reparation udenfor garanti
- Reparationer på udvidet producentgaranti (Care Pack eller Service Pack)
Serviceydelser
- SPOC
- IMAC
- Onsite service
- Remote service
- Værkstedsservice
- Helpdesk support
- Ad hoc driftssupport