Retail POS Management
Når butikkens IT-udstyr går ned, skal der ageres prompte, for at det ikke skal koste på bundlinjen. Neisa tilbyder at være butikskædens centrale IT-funktion, der med udgangspunkt i en skræddersyet løsning håndterer den totale hardwareservice i butikkerne.
Fleksibel IT-service
Single Point Of Contact
Løsningen tager udgangspunkt i butikkernes specifikke servicebehov for f.eks. kort tilkaldetid under julehandlen, udvidede åbningstider, status m.v..
Neisas butiksservice kan omfatte følgende IT-udstyr:
- POS kasse terminaler
- Betalingsterminaler
- Bon-printere
- Back Office udstyr
- Hyldeforkanter
- Scannere
- Flaskeautomater
- Vægte
- Alarmer
- Netværksudstyr
- Varesikring
- Digitial Signatur
- Telefoner
I får mulighed for at tilbyde jeres butikker adgang til en samlet POS-pakke, der administreres centralt fra ét sted. Butikkens ansatte behøver således kun at henvende sig ét sted, når der er behov for support på én af butikkens IT-enheder. Den daglige håndtering af jeres løsning administreres af jeres dedikerede Service Delivery Manager, som også forsyner kædekontoret med løbende rapportering, således at I altid har overblik over status på butikkernes IT-udstyr. Alt i alt en økonomisk og ressourcebesparende løsning for jer.