Next Business Day (NBD)

Langt de fleste producenter arbejder med en reaktionstid, defineret som Next Business Day. Det betyder, at vi påbegynder reparation senest dagen efter, vi modtager opgaven.

Neisa er IT opkoblet til de producenter, vi arbejder for. Det betyder, at vi uden forsinkelse kan påbegynde reparation. Vi modtager alle opgaver (tickets) i eget Service Management system.

Vi anvender et anerkendt ITSM system (ServiceMax), som styrer alle processer og rapporteringer indtil en opgave er løst. Hos større kunder er det endvidere almindeligt, at vi har fuld integration til kundens ITSM system, som f.eks. ServiceNow.

Processen starter med en remote fejlscreening, hvor vi forsøger, at løse problemet uden brug af reservedele eller onsite besøg. Er det ikke muligt, bestiller vi reservedele, som vi skønner nødvendigt for at løse opgaven.

Producenternes reservedelspartnere er typisk placeret centralt i Europa (Holland). Normalt leveres reservedele indenfor 1-3 hverdage, hvilket betyder, at reparationer typisk færdiggøres indenfor 1-5 dage. 

Det er ikke altid tilfredsstillende for kunden, hvorfor Neisa har valgt at tilbyde forskellige suppleringsprodukter / services. Vi har valgt 3 kategorier, nemlig essential, advanced og ultimate. Next Business day Services har vi valgt at kategorisere som essential

Advanced og ultimate services er beskrevet under afsnittene “udvidet dækning og SWOP udstyr”

Kontakt os:

Kontor

NEISA Denmark A/S

Roholmsvej 10R 2620 Albertslund

Teglbækvej 8, 8361 Hasselager

CVR 78731311

Åbningstider

Mandag-Fredag: 8.00 - 16.00
Lørdag-Søndag: Lukket

Telefon