Remote Operations 

 

Med IT opkobling til endpoints (PC – Tablet – Smartphones) løser vi mange opgaver remote. Det giver kvikfix og dermed høj kundetilfredshed.

Vi arbejder med koncepter i 3 niveauer: Essential – Advanced – Ultimate 

Essential – her arbejder vi med lejlighedsvis opkobling – via teamviewer, hvor vi “overtager” PCén  i forbindelse med fejlsøgning.

Advanced – her installerer vi en agent på alle PCére, som gør os i stand at løse langt flere opgaver, herunder geninstallation af software, drivere, etc. Denne funktion gør brug af en central “deploymentfabrik” som indeholder alle kundespecifikke standarder. Deploymentfabrikken er kundespecifik og placeret i Azur, og vedligeholdes af Neisa i samarbejde med kunden.

Ultimate  – er den komplette bruger- og devicestyring. Læs mere herom under afsnittet  unified endpoint management.

Vi forbygger opkald til ServiceDesk før behovet opstår ved at løse potentielle problemer via patch opgradering. Vi  broadcaster også servicemeddelelser til brugergrupper. En lille besked popper op på skærmen med information om problem – og ikke mindst forventet løsningstid – Det er guld værd, at blive orienteret på denne proaktive måde. 

 

Kontakt os:

Kontor

NEISA Denmark A/S

Roholmsvej 10R 2620 Albertslund

Teglbækvej 8, 8361 Hasselager

CVR 78731311

Åbningstider

Mandag-Fredag: 8.00 - 16.00
Lørdag-Søndag: Lukket

Telefon