Maintenance services

Neisa udfører garantireparationer, og som kan suppleres med tillægsydelser. Der er mange varianter. Vi har kategoriseret og specificeret dem i: Essentials - Advanced - Ultimate.

  


Løsningen kan tilpasses individuelt. Det kan omfatte garantiservice, kortere tilkaldetid (4 eller 8 timer), længere tilkaldetidsrum (24x/7), garanteret Fix-time o.m.a.

  

Neisa udfører mere end 10.000 reparationer pr. måned fra vore mange lokationer placeret over hele norden. Og det er faktisk ikke dyrt. Har du “kun” brug for garantiservice, er det gratis at bruge Neisa.

 

Du kan få et fejlmeldingslink, der er koblet direkte op til vores Service Management System (ITSM). Eller vi kan API-connecte til dit eget ITSM system, f. eks www.serviceNow.com  

 

 

 

IT Onsite service

Når du fejlmelder dit IT-udstyr skal du benytte vores on-line fejlmeldingsformularDu bør være opmærksom på, at den IT-reparation vi kan yde, afhænger af hvilket udstyr, der fejler, om du har en serviceaftale med Neisa og/eller om der er garanti på det fejlmeldte udstyr.

Har I en serviceaftale med Neisa om onsite service, skal IT-udstyret fejlmeldes på vores fejlmeldingsformular. Når vi har registreret udstyret, modtager I en mail med et serviceordre nummer samt besked om, hvornår vi forventer at udføre reparationen.

Personlig indlevering af IT-udstyr til reparation

Vælger du at indlevere det defekte udstyr personligt, skal udstyret fejlmeldes til Neisa først. Dette gøres ved at udfylde og sende fejlmeldingsformularen.
Når vi har registreret udstyret, vil du modtage en mail fra os med et serviceordre nummer. 
Udskrift af denne mail skal vedlægges udstyret, når det indleveres. Personlig indlevering af udstyr til IT-reparation kan ske i tidsrummet 08:00-16:00 på alle hverdage.

Afhentningsservice

Forud for Neisa’s afhentning af jeres defekte IT-udstyr, skal I fejlmelde udstyret på vores fejlmeldingsformular. Når vi har registreret udstyret, vil du modtage en mail fra os med serviceordre nr. samt besked om, hvornår vi forventer at udføre reparationen.
Udskrift af den fremsendte mail skal være vedlagt det forsvarligt emballagerede udstyret, når det afhentes.
Hvis du er i tvivl om hvilken garantiform, du har på dit udstyr kan du kontakte os på 4657 0445, så undersøger vi det for dig med det samme.

Garanti reparation

I forbindelse med IT-reparation af hardware under garanti kan kunder med fordel bruge vores fejlmeldingsformular, så vi sikrer modtagelse af relevant information.

Fejlmelding kan også ske pr. mail eller telefon 4657 0445.

Skulle udstyret været uden for garantiperioden eller er fejlen på anden måde ikke dækket af garanti kan Neisa udbedre fejl baseret på timepris og reservedelsomkostning.

Neisa vil i dette tilfælde fremsende tilbud til accept inden påbegyndt reparation.

Kontakt os:

Kontor

NEISA Denmark A/S

Roholmsvej 10R, 2620 Albertslund

Teglbækvej 8, 8361 Hasselager

CVR 78731311

Åbningstider

Mandag-Fredag: 8.00 - 16.00
Lørdag-Søndag: Lukket

Telefon