IT Service & Support

_Q2A8640

Omfattende IT-service

Neisa's servicerer hele eller enkelte dele af virksomheders IT-platform - fra smartphones, tablets, PC’er, servere til multifunktionsprintere, routere og netværk.

Vi tilbyder komplette løsninger skræddersyet til jeres behov, der inkluderer alle funktioner, der skal til for at opnå en driftsikker IT-platform. 

Neisa kan levere ad hoc IT-service - bl.a. i form af konsulenttjenester, desksite support tekniker eller lignende - i en kortere eller længere periode. Det kan typisk være i forbindelse med interne spidsbelastninger, f.eks. i ferietider, ved flytning eller ved behov for specialkompetencer.

 

Behovstilpasset IT-løsning

Hos Neisa tænker vi løsningsorienteret, fordi det giver størst værdi for jer. Vi tilbyder at tage et overordnet blik på jeres IT-platform. Herefter skræddersyr vi en komplet løsning, der tager afsæt i jeres behov, således at IT-supporten understøtter virksomhedens overordnede IT-platform og mål for service niveauer samt oppetider.

 

 

Landsdækkende IT-Support

Uanset om I har brug for IT-support på hele eller dele af jeres IT-platform, så kan vi hjælpe med at sikre driften af jeres IT-platform. Og når fejl opstår, står vores landsdækkende beredskab klar til at rykke ud med hjælp on-site eller via en hurtigt håndtering på vores eget værksted.
IT-supporten fra vores HelpDesk kan købes on-demand (afregnet per time) eller som abonnement til en fast lav månedlig ydelse. Abonnementsordning kan som udvides, så den gælder alle døgnets timer og hele året rundt.

 

Spring køen over på garantisager

Vores værksted er et vigtigt omdrejningspunkt hos Neisa. I kraft af et højt kompetenceniveau samt vores autorisationer hos førende producenter, er det på værkstedet, vi skaber værdi for jer.

Fejler IT-udstyr, der stadig er under garanti, kan I med fordel fejlmelde det direkte til Neisa, uden først at skulle tage kontakt til producenten. Vi har autorisation til at behandle jeres fejlmeddelelse med det samme - og I sparer tid.

Online fejlmelding

Optimer IT-platformen på virksomheds- og brugerniveau

Bruger support

  • Remote fejlfinding på PC i dialog med bruger
  • Fejlfinding, fejldiagnose og fejludbedring af installeret software
  • Remote geninstallation af software og drivere, hvor det er teknisk muligt
  • Problemer med netværk og printere
  • Problemer med standardprogrammer som Word, Outlook og Windows

On-site service

Er der tegnet en IT-supportaftale, så kan vores HelpDesk kontaktens 24/7, når problemet opstår.

De fleste gange kan vi løse opgaven via fjernsupport. Ellers sender vi efter aftale opgaven til On-site Service, som sørger for, at en IT-tekniker med de rette kompetencer og reservedele kommer ud til din virksomhed og løser opgaven.

Desksite support

  • Stationær / bærbar PC support, herunder hardware, operativsystem, system software
  • Installation af applikationer ved hjælp af foruddefinerede konfigurationer
  • Eskalering af eventuelle problemer, der ikke kan løses på 2. niveau til den rette ressource i it-teamet
  • Fejlfinding og løsning af software- og hardwareproblemer
  • Være praktisk teknikere ifm. støtte til netværk og servere
  • Kunne arbejde på tværs af flere lokationer, hvis det kræves
  • Drøfte med andre teknikere vedrørende centralt hostede systemer, herunder email, Active Directory etc.
  • Drøfte med andre teknikere vedrørende overholdelse af sikkerhedspolitikken

Værkstedsservice

Serviceafdelingen hos Neisa er kendetegnet ved, at vi servicerer alt tænkelig it-udstyr lige fra Pc'er, multifunktionsprintere, monitorer, POS-udstyr, servere og netværksudstyr.

Vi har et omfattende reservedelslager og kan tilbyde erstatnings- og udlånsprodukter.

Neisa tilbyder også lagerhotel faciliteter.

Optimer IT-platformen på virksomheds- og brugerniveau

Bruger support

Remote fejlfinding på PC i dialog med bruger

Fejlfinding, fejldiagnose og fejludbedring af installeret software

Remote geninstallation af software og drivere, hvor det er teknisk muligt

Problemer med netværk og printere

Problemer med standardprogrammer som Word, Outlook og Windows

On-site service

Er der tegnet en IT-supportaftale, så kan vores HelpDesk kontaktens 24/7, når problemet opstår.

De fleste gange kan vi løse opgaven via fjernsupport. Ellers sender vi efter aftale opgaven til On-site Service, som sørger for, at en IT-tekniker med de rette kompetencer og reservedele kommer ud til din virksomhed og løser opgaven.

Desksite support

Stationær / bærbar PC support, herunder hardware, operativsystem, system software

Installation af applikationer ved hjælp af foruddefinerede konfigurationer

Eskalering af eventuelle problemer, der ikke kan løses på 2. niveau til den rette ressource i it-teamet

Fejlfinding og løsning af software- og hardwareproblemer

Være praktisk teknikere ifm. støtte til netværk og servere

Kunne arbejde på tværs af flere lokationer, hvis det kræves

Drøfte med andre teknikere vedrørende centralt hostede systemer, herunder email, Active Directory etc.

Drøfte med andre teknikere vedrørende overholdelse af sikkerhedspolitikken

Værkstedsservice

Serviceafdelingen hos Neisa er kendetegnet ved, at vi servicerer alt tænkelig it-udstyr lige fra Pc'er, multifunktionsprintere, monitorer, POS-udstyr, servere og netværksudstyr.

Vi har et omfattende reservedelslager og kan tilbyde erstatnings- og udlånsprodukter.

Neisa tilbyder også lagerhotel faciliteter.

logo_banner