IT Service & Support

Omfattende IT-service

Neisa’s servicerer hele eller enkelte dele af virksomheders IT-platform – fra smartphones, tablets, PC’er til multifunktionsprintere., routere og netværk.

Vi tilbyder komplette løsninger skræddersyet til jeres behov, der inkluderer alle funktioner, der skal til for at opnå en driftsikker IT-platform. 

Neisa kan levere ad hoc IT-service – bl.a. i form af konsulenttjenester, desksite support tekniker eller lignende – i en kortere eller længere periode. Det kan typisk være i forbindelse med interne spidsbelastninger, f.eks. i ferietider, ved flytning eller ved behov for specialkompetencer.


Landsdækkende IT-Support

Uanset om I har brug for IT-support på hele eller dele af jeres IT-platform, så kan vi hjælpe med at sikre driften af jeres IT-platform. Og når fejl opstår, står vores landsdækkende beredskab klar til at rykke ud med hjælp on-site eller via en hurtigt håndtering på vores eget værksted.

IT-supporten fra vores HelpDesk kan købes on-demand (afregnet pr. time) eller som abonnement til en fast lav månedlig ydelse.

Abonnementsordning kan udvides, så den også gælder uden for normal arbejdstid.

Spring køen over på garantisager

Vores værksted er et vigtigt omdrejningspunkt hos Neisa. I kraft af et højt kompetenceniveau samt vores autorisationer hos førende producenter, er det på værkstedet, vi skaber værdi for jer.

Fejler IT-udstyr, der stadig er under garanti, kan I med fordel fejlmelde det direkte til Neisa, uden først at skulle tage kontakt til producenten. Vi har autorisation til at behandle jeres fejlmeddelelse med det samme – og I sparer tid.

 

Optimer IT-platformen på virksomheds- og brugerniveau

Bruger support

  • Remote fejlfinding på PC i dialog med bruger
  • Fejlfinding, fejldiagnose og fejludbedring af installeret software
  • Remote geninstallation af software og drivere, hvor det er teknisk muligt
  • Problemer med netværk og printere
  • Problemer med standardprogrammer som Word, Outlook og Windows

On-site service

Er der tegnet en IT-supportaftale, så kan vores HelpDesk kontaktes udenfor normal åbningstid når problemet opstår.

De fleste gange kan vi løse opgaven via fjernsupport. Ellers sender vi efter aftale opgaven til On-site Service, som sørger for, at en IT-tekniker med de rette kompetencer og reservedele kommer ud til din virksomhed og løser opgaven.

Desksite support

  • Stationær / bærbar PC support, herunder hardware, operativsystem, system software
  • Installation af applikationer ved hjælp af foruddefinerede konfigurationer
  • Eskalering af eventuelle problemer, der ikke kan løses på 1-2 Level til den rette ressource i it-teamet
  • Fejlfinding og løsning af software- og hardwareproblemer
  • Være onsite teknikere ifm. støtte til netværk m.m.
  • Kunne arbejde på tværs af flere lokationer, hvis det kræves
  • Drøfte med andre teknikere vedrørende centralt hostede systemer, herunder email, Active Directory etc.
  • Drøfte med andre teknikere vedrørende overholdelse af sikkerhedspolitikken

Værkstedsservice

Serviceafdelingen hos Neisa er kendetegnet ved, at vi servicerer alt tænkelig it-udstyr lige fra Pc’er, multifunktionsprintere, monitorer, POS-udstyr og netværksudstyr.

Vi har et omfattende reservedelslager og kan tilbyde erstatnings- og udlånsprodukter.

Neisa tilbyder også lagerhotel faciliteter.