IT-Reparation udføres på alt IT-udstyr

Neisa reparerer et bredt udvalg af udstyr fra de førende producenter.

Når du fejlmelder dit IT-udstyr skal du benytte vores on-line fejlmeldingsformularDu bør være opmærksom på, at den IT-reparation vi kan yde, afhænger af hvilket udstyr, der fejler, om du har en serviceaftale med Neisa og/eller om der er garanti på det fejlmeldte udstyr.

IT Onsite service

Har I en serviceaftale med Neisa om onsite service, skal IT-udstyret fejlmeldes på vores fejlmeldingsformular. Når vi har registreret udstyret, modtager I en mail med et serviceordre nummer samt besked om, hvornår vi forventer at udføre reparationen.

Personlig indlevering af IT-udstyr til reparation

Vælger du at indlevere det defekte udstyr personligt, skal udstyret fejlmeldes til Neisa først. Dette gøres ved at udfylde og sende fejlmeldingsformularen.
Når vi har registreret udstyret, vil du modtage en mail fra os med et serviceordre nummer.
Udskrift af denne mail skal vedlægges udstyret, når det indleveres. Personlig indlevering af udstyr til IT-reparation kan ske i tidsrummet 08:00-16:00 på alle hverdage.

Afhentningsservice

Forud for Neisa's afhentning af jeres defekte IT-udstyr, skal I fejlmelde udstyret på vores fejlmeldingsformular. Når vi har registreret udstyret, vil du modtage en mail fra os med serviceordre nr. samt besked om, hvornår vi forventer at udføre reparationen.
Udskrift af den fremsendte mail skal være vedlagt det forsvarligt emballagerede udstyret, når det afhentes.
Hvis du er i tvivl om hvilken garantiform, du har på dit udstyr kan du kontakte os på 4657 0445, så undersøger vi det for dig med det samme.

IT-reparation

Garanti reparation

I forbindelse med IT-reparation af hardware under garanti kan kunder med fordel bruge vores fejlmeldingsformular, så vi sikrer modtagelse af relevant information.

Fejlmelding kan også ske pr. mail eller telefon 4657 0445.

Skulle udstyret været uden for garantiperioden eller er fejlen på anden måde ikke dækket af garanti kan Neisa udbedre fejl baseret på timepris og reservedelsomkostning.

Neisa vil i dette tilfælde fremsende tilbud til accept inden påbegyndt reparation.

Garanti reparation

I forbindelse med IT-reparation af hardware under garanti kan kunder med fordel bruge vores fejlmeldingsformular, så vi sikrer modtagelse af relevant information.

Fejlmelding kan også ske pr. mail eller telefon 4657 0445

Skulle udstyret været uden for garantiperioden eller er fejlen på anden måde ikke dækket af garanti kan Neisa udbedre fejl baseret på timepris og reservedelsomkostning.

Neisa vil i dette tilfælde fremsende tilbud til accept inden påbegyndt reparation.

logo_banner