God IT Service & Support sikrer tilfredse kunder
IT-service udgør kun en lille del af den samlede driftspris på virksomhedens IT-løsning. Til gengæld har en velfungerende og hurtig IT-service og support en forholdsmæssig stor værdi for den oplevelse jeres kunder har af samarbejdet.
For hvad koster et IT-nedbrud i direkte og indirekte omkostninger? En driftmedarbejder koster mellem 250-400 kr. i timen, og inaktive timer er derfor hurtigt en betydelig indirekte omkostning.
God IT Service & Support sikrer tilfredse kunder
IT-service udgør kun en lille del af den samlede driftspris på virksomhedens IT-løsning. Til gengæld har en velfungerende og hurtig IT-service og support en forholdsmæssig stor værdi for den oplevelse kunder har af samarbejdet.
For hvad koster et IT-nedbrud i direkte og indirekte omkostninger? En medarbejder koster mellem 250-400 kr. i timen, og inaktive timer er derfor hurtigt en betydelig indirekte omkostning.
Serviceaftale – fast pris pr. måned – og ingen uforudsete udgifter
Neisa tager et kig på jeres nuværende og fremtidige IT-service behov. Vi tilbyder en IT-service ordning, der kommer 360 grader rundt om virksomhedens IT-løsning. Hos Neisa har I én fast servicepartner, der håndterer alle jeres henvendelser vedr. IT-service & support.
Ved at indgå en serviceaftale med Neisa får I en skræddersyet og økonomisk attraktiv løsning, der imødekommer jeres krav til hardware service:
- SPOC (Single Point Of Contact)
- Kort tilkaldetid
- A+ certificerede teknikere
- Samarbejdsaftaler med førende producenter
- Stort reservedelslager
- Landsdækkende service
Service former
- Serviceaftale
- Garantireparation
- Reparation udenfor garanti
- Reparation på udvidet producentgaranti (Care Pack eller Service Pack)
Serviceydelser
- SPOC
- IMAC
- Onsite service
- Remote service
- Værkstedservice
- Helpdesk support
- Ad hoc driftssupport