Driftsikker IT-support - all-inclusive

Neisa's servicerer hele eller enkelte dele af virksomheders IT-løsning, fra smartphones, tablets og PC’ere til jeres multifunktionsprintere og servere.

Vi tilbyder komplette løsninger, der inkluderer alle de funktioner, der skal til for at opnå en driftsikker IT-løsning. Et konventionelt all-inclusive koncept.

Neisa kan levere ad hoc services i form at konsulenttjenester, desksite funktion el.lign. i en kortere eller længere periode. Det kan typisk være i forbindelse med interne spidsbelastninger, f.eks. i ferietider, ved flytning eller ved behov for specialkompetencer.

Behovstilpasset IT-løsning

Hos Neisa tænker vi løsningsorienteret, fordi det giver størst værdi for jer. Derfor tilbyder vi at tage et overordnet blik på jeres IT-løsning. Vi skræddersyr en komplet løsning, der tager afsæt i jeres behov, således at IT-supporten understøtter virksomhedens overordnede IT-løsning.

Landsdækkende IT-Support

Uanset om I har brug for support på hele eller dele af jeres løsning, så kan vi hjælpe med at sikre jeres IT-løsning upfront. Og når fejl opstår, står vores landsdækkende beredskab klar til at rykke ud med support onsite på jeres lokation eller på vores eget værksted.

Spring køen over på garantisager

Vores værksted er omdrejningspunkt hos Neisa. I kraft af et højt kompetenceniveau samt vores autorisationer hos førende producenter, er det på værkstedet, vi skaber værdi for jer.

Fejler IT-udstyr, der stadig er under garanti, kan I med fordel fejlmelde det direkte til Neisa, uden først at skulle tage kontakt til producenten. Vi har autorisation til at behandle jeres fejlmeddelelse med det samme, - og I sparer tid.

Mere om Fejlmelding af IT-udstyr 
Online fejlmelding

Kontakt til Neisa vedr. fejlmeddelelser: Tlf. 4657 0445

IT-reparation