Service Management

Service Management er én af fem grundpiller i en softwaresuite som samlet set er den komplette og ultimative styring af alle endpoints (PC, Tablet, Smartphone eller printer).  Eller mere præcist alle enheder der har en ip-adresse. Endpoint Management håndterer alle gængse styresystemer (Windows, Mac, Linux, IOS, Android).

Som standard er en række plugins til eksterne systemer inkluderet, f. eks Servicenow, Salesforce. Det betyder at man fra samme konsol kan samarbejde med eksterne systemer, også kaldet Co-Management.

Service Management er det operationelle værktøj baseret på ITIL modellen. Det er først og fremmest incident og request, der giver stor værdi i den daglige drift. Virksomhedens brugere kan få direkte adgang til systemet via en kundeportal.

Det helt unikke er sammenkoblingen med de øvrige moduler, hvilket betyder, at man kan få udført en automatiseret proces – uberørt af mennesker. Uanset hvor mange moduler virksomheden har tilvalgt, er der altid et automatiseringsmodul, som kører live i baggrunden. Automation har forlods defineret en række “runbooks”, der udfører en meget præcis opgave f. eks. installation af en unik softwarepakke.  

 

 

 

 

 

 

Kontakt os:

Kontor

NEISA Denmark A/S

Roholmsvej 10R 2620 Albertslund

Teglbækvej 8, 8361 Hasselager

CVR 78731311

Åbningstider

Mandag-Fredag: 8.00 - 16.00
Lørdag-Søndag: Lukket

Telefon