Neisa Denmark A/S

Nordisk IT service & support

Om Neisa Denmark A/S

IT Service & Support

Neisa Denmark tilbyder landsdækkende IT-service på produkter fra førende producenter. Vi er leverandøruafhængige, - og har et tæt samarbejde med markedsledende leverandører, for hvem vi håndterer over 60.000 sager om året.

Neisa tilbyder en bred vifte af serviceydelser på alle gængse IT-produkter, samt på elektroniske enheder. Vi er specialister indenfor:

  • Installation og udrulning
  • Remote service
  • Onsite service
  • Værkstedsreparation
  • Garanti reparationer
  • Reparationer udenfor garanti
  • Supplies og reservedele
  • Afvikling og datasletning

Forhandlersamarbejde

Neisa indgår endvidere i en række uafhængige partnerskaber med markedsledende forhandlere. Her understøtter vi forhandlerens ydelse ved at bidrage med kvalificeret IT-service til forhandlerens direkte kunder. Neisa Denmark indgår endvidere i et nordisk samarbejde under Neisa Nordic AB, som tilbyder forhandlersamarbejde på nordisk plan. Læs mere om Neisa Nordic AB eller gå på www.neisa.com.

Serviceorganisation

Vi er en udpræget serviceorganisation, og det afspejler sig i hele leveranceapparatet. Neisa har mange års erfaring med IT-service, og vi er stolte af, at vores medarbejderstab inkluderer nogle af Danmarks dygtigste kompetencer.

Alle vores teknikere er CompTIA eller A+ og Server+ certificerede på førende producenters produkter, og vi arbejder hele tiden på at udvikle os, - kompetencemæssigt og teknologisk. Dette gør vi for at kunne tilbyde jer kvalificeret, effektiv og fleksibel IT-service og support.

Neisa blev etableret i 1985 og er én af Danmarks ældste og største IT-service providere med ca. 70 medarbejdere. Vi er 100 pct. danskejet og har hovedkontor i Hedehusene.