Som Trusted Advisor rådgiver Neisa om IT Service, IT Support og IT Drift

Med Neisa som rådgiver opnås maksimal udbytte af integration mellem mennesker, IT-processer og IT-service

Neisa har en kvalitetsdreven tilgang til service, der er fundamentet i vores rådgivning og alle service løsninger.

Høj service-standard, tekniske indsigt, de rette certificeringer og mange års erfaring gør os til jeres rådgiver og sparringspartner m.h.t. service og support af jeres IT-udstyr og IT-infrastruktur.

Neisa benytter sig af ITIL (Information Technology Infrastructure Library) metoder, når vi strukturerer og gennemfører servicekald. ITIL afdækker alle relevante leverance- og supportprocesser, som grundlæggende er en forudsætning for effektiv levering af IT-ydelser. 

Vi kvalitetssikrer vores ydelser, ved at inddrage IT Service Management (ITSM) processer som arbejdsgange, metoder, teknikker og tværgående sammenhænge. Det gør vi, for at I kan få værdi af en problemfri serviceordning.

Service Delivery Manager

Kunder hos Neisa får adgang til én af vores dygtige og dedikerede Service Delivery Managere (SDM'er), der tager ansvar for gennemførelse samt opfølgning på den leverede servicekvalitet.

Vi tager ansvar for at levere det aftalte til jer, og I får en sparringspartner, som registrerer, rapporterer og identificerer udviklingsmuligheder. Vi anvender ServiceMax - den førende Field Service Management (FSM) platform til at planlægge og gennemføre vores IT-service indsats.

_Q2A8462