image001

Neisa og Global Connect vinder udbud fra Greve kommune

September 2017:

I tæt samarbejde med Global Connect har Neisa vundet et udbud der omfatter servisering af 2.900 digitale arbejdspladser i Greve kommune.

For Neisa omfatter leverance følgende indsatser:

PC Asset Management:

Udpakning, registrering, installation, opsætning og klargøring samt levering af det klargjorte og fuldt funktionelle i henhold til krav og SLA

Software Asset Management:

Fremstille og udrulle images og softwarepakker samt konfigurationsstyring, dvs. holde styr på de enkelte klienter, hvad angår fysisk placering, brugeren, installeret software, relationer til andre enheder mv.

Service Management:

Håndtere reklamations- og garantiprocesserne for reparation og afhjælpning af fejl og mangler på software- og hardwaremiljø overfor tredjepartsleverandører af hardware og/eller software

Vedligeholde PC'ere, herunder eksisterende softwarepakker mv., i hele deres levetid

image003

Neisa og DXC vinder udbud fra DSB

September 2017:

DXC og DSB har indgået aftale om servicering af 4.000 digitale arbejdspladser. Neisa skal, i underleverance, varetage servicering af bærbare og desktop PC'ere på alle DSB's lokationer.

download

Nykredit Mæglere forlænger Client Management aftale med Neisa

November 2016:

Sammenarbejdet mellem Nykredit Mæglere  (Nybolig og Estate) og Neisa startede allerede i 2013, hvor 1. generation af vores Client Management løsning blev leveret til 320 mæglere.

I 2014 blev aftalen udvidet med HelpDesk med udvidede åbningstider.

I 2015 blev aftalen udvidet med RES Workspace Management, og Nykredit Mæglere overdrager mange interne IT-support opgaver til Neisa.

I 2016 levererede Neisa 2. generation af Client Management løsningen omfattende 1.250 PC'ere.

LenovoPremierAuthorisedSP_2014 Neisa Denmark

Neisa er tilbage i førerpositionen som Lenovos Premiere Authorised Service Provider

Marts 2014:

Lenovo har udnævnt Neisa Denmark til sin Premiere Authorised Service Provider 2014. Det er en status, som tidligere er blevet grundlagt i Neisa (tidligere ServiceGruppen A/S) og som nu, med Neisas øgede fokus på kerneforretningen, rent IT service & support, har vist konkret positivt resultat.

Denne anerkendelse betyder, at alle Lenovos kunder med business produkter fortsat har mulighed for at fejlmelde sit IT-udstyr direkte til Neisa, som på vegne af Lenovo udbedrer alt udstyr under garanti. Er IT-udstyret uden for garanti, kan Neisa stadig hjælpe. Neisa udfører Lenovo service OnSite hos kunderne såvel som på sit autoriserede værksted i Hedehusene.

Baggrunden for Lenovos valg skal findes i Neisas forstærkede fokus på kvalitet inden for IT-service & support. Neisa har som 1 ud af 8 europæiske partnere i 2013 leveret en service performance, der lever op til Lenovos strengeste krav til kvalitet. Lenovo har målt Neisas teknikere til bl.a. at løse serviceopgaverne hurtigt og til tiden, og tilmed med en høj kundetilfredshed til følge.

Hos Neisa udtaler COO Kenneth Sverker Nilsson, at det er med stolthed, at Neisa har modtaget denne anerkendelse, da den blåstempler virksomhedens indsats for at levere en høj kvalitet i sine serviceydelser.

Neisas ydelser omfatter ud over IT-support også værkstedsservice, deployment service, device management m.m. Neisa varetager virksomheders komplette IT support og vedligeholdsservice på PC, print, POS, TV og servere på nordisk plan.