Neisa ruller nyt “Client Management” koncept ud via udvalgte forhandlere

Standardiser og vedligehold IT-arbejdspladsen med Neisa

Neisa’s “Client Management” koncept falder i god jord hos virksomheder, der ser fordelen i at standardisere IT-arbejdspladsen samt automatisere vedligeholdelsen af denne.

Hermed øges IT-sikkerheden markant – både for eksterne som interne trusler. Den daglige brugerprofil styring lettes med en professionel, sikker og hurtig on-board / off-boarding. Omkostningerne til IT-support reduceres markant.

Fflere professionelle IT-forhandlere har valgt at samarbejde med Neisa omkring Client Management. Dette gøres ved at tilbyde en skræddersyet løsning til mindre- og mellemstore virksomheder (MMV) – hvor Neisa træder ind i en underleverandør rolle.

Client Management Basic dækker over en samlet ydelse, der inkluderer en stationær eller bærbar PC med ekstern monitor, tastatur og mus samt standard desktop software såsom OS, PDF-læser, diverse IT-værktøjer etc. til en fast månedlig leje på 235 kr. + 150-250 kr. alt afhængig af valg af hardware.

Følgende service ydelser er inkluderet:

  • Bruger support (Hotline) – hverdage 8-20. Weekend 8-16
  • Teknisk support (Helpdesk)
  • On-site fix – Next Business Day
  • Proaktiv hjælp via fjernstyring af PC
  • Viruscheck og fejlretning af angreb
  • Løbende opdatering af udstyr og virusbeskyttelse mv.
  • Viruscheck og fejlretning af angreb
  • Udvidet skadesdækning – (ej totalskade og tyveri)
  • Operationelle IT-værktøjer (RES Automation / TeamViewer / Deployment Tools)

Hvis en PC efter levering udbygges med f.eks. mere RAM eller større harddisk, vil vi holde styr på dette i vores asset management system.

Neisa vil løbende holde Pc’en opdateret med sikkerheds patches, driver-opdateringer osv. Opgraderinger vil blive registreret, og det vil derfor til enhver tid kunne dokumenteres hvilke opgraderinger, der er installeret på en given PC.

Efterlad en kommentar