Software Management

Dækker over følgende ydelser:

IT Operational Excellence:

  • ServiceNow - Hjælper med at strukturere data og arbejdsgange

IT Operational Management:

  • Automatisk opdatering af Firmware, BIOS etc.
  • Opdatering af OS
  • Patch Management
  • Sikkerhedsopdatering
  • Opdatering af applikationer
_Q2A8513

ServiceNow

Din virksomhed skal agerer hurtigt, men manglende processer i eller på tværs af afdelinger forhindre dette. ServiceNow erstatter ustrukturerede arbejdsmønstre med intelligente, automatiske arbejdsprocesser, så IT, HR, sikkerhed, kundeservice og alle i virksomheden kan arbejde samme - uden forsinkelser og med korrekt data - hvilket resulterer i større kundeloyalitet, større arbejdsglæde og bedre effektivitet.

ServiceNow hjælper også med at administrere software licenser på tværs af hele virksomheden (se skærmbilleder nedenfor)

Neisa er jeres "Trusted Advisor" og hjælper virksomhederne med at opnå IT Operational Excellence.

image002

Automatiseret software bestilling

image003

Oversigt og udgifter (med rødt) og hvad vi kan spare ved at høste de licenser der ikke bliver udnyttet, og flytte rundt på dem (med grønt)

image004

Liste over de licenser vi kan tilbage trække (specifict produkt)

image005

Løbende besparelser

image006

Reclamation rules

logo_banner