Retail POS Management

Når butikkens IT-udstyr går ned, skal der ageres prompte, for at det ikke skal koste på bundlinjen. Neisa tilbyder at være butikskædens centrale IT-funktion, der med udgangspunkt i en skræddersyet løsning håndterer den totale hardwareservice i butikkerne.

_Q2A8511

Fleksibel IT-service

Løsningen tager udgangspunkt i butikkernes specifikke servicebehov for f.eks. kort tilkaldetid under julehandlen, udvidede åbningstider, status m.v..
Neisas butiksservice kan omfatte følgende IT-udstyr:

  • POS kasse terminaler
  • Betalingsterminaler
  • Bon-printere
  • Back Office udstyr
  • Hyldeforkanter
  • Scannere
  • Flaskeautomater
  • Vægte
  • Alarmer
  • Netværksudstyr
  • Varesikring
  • Digitial Signatur
  • Telefoner

Single Point Of Contact

I får mulighed for at tilbyde jeres butikker adgang til en samlet POS-pakke, der administreres centralt fra ét sted. Butikkens ansatte behøver således kun at henvende sig ét sted, når der er behov for support på én af butikkens IT-enheder. Den daglige håndtering af jeres løsning administreres af jeres dedikerede Service Delivery Manager, som også forsyner kædekontoret med løbende rapportering, således at I altid har overblik over status på butikkernes IT-udstyr. Alt i alt en økonomisk og ressourcebesparende løsning for jer.

logo_banner