Neisa - din IT Service Partner - der optimerer din IT-infrastruktur og IT-drift

IT-Service er et sammenspil mellem hardware ydelser og software ydelser - ofte lanceret som en "as-a-Service (aaS)". Det er et forholdsvis nyt begreb, der anvendes i flæng i mange sammenhænge - f.eks. Device-as-a-Service, Print-as-a-Service, Network-as-a-Service, Software-as-a-Service etc. Wikipedia gør os ikke meget klogere. Her listes 22 implementering af "aaS". Dog står der, at det er en ydelse, der stilles til rådighed for kunden som en service.

Demokratisering af IT-infrastruktur

Kort fortalt kan vi sige, at der er tale om en "demokratisering af IT-infrastruktur" i og med at alle med en "aaS" kan tilgå en efterhånden stor mængde ydelser uden den større tekniske kompetence og med med udgangspunkt i favorable prismodeller. 

Digital transformation

Mange virksomheder er i øjeblikket i gang med en digital transformation, og her er nogle af nøgleordene - fleksibilitet og agilitet - evnen til at omstille og tilpasse sig nye markedsvilkår med stor hastighed. Proprietære systemer eller blot indkøbte standard løsninger, kan simpelthen ikke omstilles hurtig nok. Læg dertil andre store trends som fuld mobilitet og datatilgængelighed 24/7, så er kravene til IT-infrastrukturen, som både konkurrencesituationen og brugerne stiller, steget markant de seneste år, og vil fortsætte med at øges.

I dag taler man ikke om IT-brugere men IT-forbrugere!

IT-administratorer, der udfører traditionel bruger support på IT-infrastrukturen, føler ofte, at de forsøger at "drikke havet" ved at give overdreven personlig opmærksomhed til hvert enkelt bruger.
Dette er en særlig udfordring for mellemstore organisationer, der har begrænsede IT-budgetter samt personale ressourcer

IT-service
IT-service

Neisa - din IT Service Partner - der optimerer din IT-infrastruktur og IT-drift

IT-Service er et sammenspil mellem hardware ydelser og software ydelser - ofte lanceret som en "as-a-Service (aaS)". Det er et forholdsvis nyt begreb, der anvendes i flæng i mange sammenhænge - f.eks. Device-as-a-Service, Print-as-a-Service, Network-as-a-Service, Software-as-a-Service etc. Wikipedia gør os ikke meget klogere. Her listes 22 implementering af "aaS". Dog står der, at det er en ydelse, der stilles til rådighed for kunden som en service.

Demokratisering af IT-infrastruktur

Kort fortalt kan vi sige, at der er tale om en "demokratisering af IT-infrastruktur" i og med at alle med en "aaS" kan tilgå en efterhånden stor mængde ydelser uden den større tekniske kompetence og med med udgangspunkt i favorable prismodeller.

Digital transformation

Mange virksomheder er i øjeblikket i gang med en digital transformation, og her er nogle af nøgleordene - fleksibilitet og agilitet - evnen til at omstille og tilpasse sig nye markedsvilkår med stor hastighed. Proprietære systemer eller blot indkøbte standard løsninger, kan simpelthen ikke omstilles hurtig nok. Læg dertil andre store trends som fuld mobilitet og datatilgængelighed 24/7, så er kravene til IT-infrastrukturen, som både konkurrencesituationen og brugerne stiller, steget markant de seneste år, og vil fortsætte med at øges.

I dag taler man ikke om IT-brugere men IT-forbrugere!

IT-administratorer, der udfører traditionel bruger support på IT-infrastrukturen, føler ofte, at de forsøger at "drikke havet" ved at give overdreven personlig opmærksomhed til hvert enkelt bruger.
Dette er en særlig udfordring for mellemstore organisationer, der har begrænsede IT-budgetter samt personale ressourcer

Neisa dækker 4 IT-service områder

Neisa har valgt at samle vores kompetencer og ydelser indenfor 4 områder,

hvor leverancen primært er baseret på "as a Service" konceptet, men også god

gammeldags teknisk on-site- eller værkstedsservice samt første klasses bruger support.

  • Client Management
  • Print Management
  • Software Management
  • Retail POS Management
_Q2A8465_1920_680

Neisa dækker 4 IT-service områder

Neisa har valgt at samle vores kompetencer og ydelser indenfor 4 områder,

hvor leverancen primært er baseret på "as a Service" konceptet, men også god

gammeldags teknisk on-site- eller værkstedsservice samt første klasses bruger support.

  • Client Management
  • Print Management
  • Software Management
  • Retail POS Management
logo_banner