God IT Service & Support sikrer tilfredse kunder

IT-service udgør kun en lille del af den samlede driftspris på virksomhedens IT-løsning. Til gengæld har en velfungerende og hurtig IT-service og support en forholdsmæssig stor værdi for den oplevelse jeres kunder har af samarbejdet.

For hvad koster et IT-nedbrud i direkte og indirekte omkostninger? En driftmedarbejder koster mellem 250-400 kr. i timen, og inaktive timer er derfor hurtigt en betydelig indirekte omkostning.

_Q2A8391
_Q2A8391

God IT Service & Support sikrer tilfredse kunder

IT-service udgør kun en lille del af den samlede driftspris på virksomhedens IT-løsning. Til gengæld har en velfungerende og hurtig IT-service og support en forholdsmæssig stor værdi for den oplevelse jeres kunder har af samarbejdet.

For hvad koster et IT-nedbrud i direkte og indirekte omkostninger? En driftmedarbejder koster mellem 250-400 kr. i timen, og inaktive timer er derfor hurtigt en betydelig indirekte omkostning.

Serviceaftale - fast pris pr. måned - og ingen uforudsete udgifter

Neisa tager et kig på jeres nuværende og fremtidige IT-service behov. Vi tilbyder en IT-service ordning, der kommer 360 grader rundt om virksomhedens IT-løsning. Hos Neisa  har I én fast servicepartner, der håndterer alle jeres henvendelser vedr. IT-service & support.

Ved at indgå en serviceaftale med Neisa får I en skræddersyet og økonomisk attraktiv løsning, der imødekommer jeres krav til hardware service:

  • SPOC (Single Point Of Contact)
  • Kort tilkaldetid
  • A+ certificerede teknikere
  • Samarbejdsaftaler med førende producenter
  • Stort reservedelslager
  • Landsdækkende service

Service former

  • Serviceaftale
  • Garantireparation
  • Reparation udenfor garanti
  • Reparation på udvidet producentgaranti (Care Pack eller Service Pack)

Serviceydelser

  • SPOC
  • IMAC
  • Onsite service
  • Remote service
  • Værkstedservice
  • Helpdesk support
  • Ad hoc driftssupport
IT-reparation

Serviceaftale - fast pris pr. måned - og ingen uforudsete udgifter

Neisa tager et kig på jeres nuværende og fremtidige IT-service behov. Vi tilbyder en IT-service ordning, der kommer 360 grader rundt om virksomhedens IT-løsning. Hos Neisa  har I én fast servicepartner, der håndterer alle jeres henvendelser vedr. IT-service & support.

Ved at indgå en serviceaftale med Neisa får I en skræddersyet og økonomisk attraktiv løsning, der imødekommer jeres krav til hardware service:

  • SPOC (Single Point Of Contact)
  • Kort tilkaldetid
  • A+ certificerede teknikere
  • Samarbejdsaftaler med førende producenter
  • Stort reservedelslager
  • Landsdækkende service

Service former

  • Serviceaftale
  • Garantireparation
  • Reparation udenfor garanti
  • Reparation på udvidet producentgaranti (Care Pack eller Service Pack)

Serviceydelser

  • SPOC
  • IMAC
  • Onsite service
  • Remote service
  • Værkstedservice
  • Helpdesk support
  • Ad hoc driftssupport
logo_banner