Neisa Denmark A/S

Nordisk IT service & support

Serviceformer

IT-service udgør kun en lille del af den samlede driftspris på virksomhedens IT-løsning. Til gengæld har IT service og support en forholdsmæssig stor værdi. For hvad koster et IT-nedbrud, - for medarbejderen, for virksomheden og ikke mindst for jeres forretning? Jeres IT er og bliver en forretningskritisk faktor!

Serviceaftale - fast pris pr. md., og ingen uforudsete udgifter

Neisa tager et kig på jeres nuværende og fremtidige service-behov. Vi tilbyder en service-løsning, der kommer 360 grader rundt om virksomhedens IT-løsning. Hos Neisa har I én fast servicepartner, der håndterer alle jeres henvendelser vedr. IT-service og support.

Ved at indgå en serviceaftale med Neisa får I en skræddersyet og økonomisk attraktiv løsning, der imødekommer jeres krav til hardware service:

  • SPOC – Single Point of Contact
  • Kort tilkaldetid
  • A+ certificerede tekniker-kompetencer
  • Samarbejdsaftaler med førende producenter
  • Reservedelslager
  • Landsdækkende service

Serviceformer

  • Serviceaftale
  • Garantireparationer
  • Reparation udenfor garanti
  • Reparationer på udvidet producentgaranti (Care Pack eller Service Pack)

Serviceydelser

  • SPOC
  • IMAC
  • Onsite service
  • Remote service
  • Værkstedsservice
  • Helpdesk support
  • Ad hoc driftssupport

For yderligere information kontakt Relations Manager Tommy Nygaard Hansen 61610477 eller på mail tnh@neisa.dk